3 תשובות
כן זה הגיוני, ברגע שאתה לא סובל את החיים ומרגיש שאתה לא יכול לחיות יותר הסיכוי שלך להכנס לדיכאון הוא 99.9999
יש קשר, בעקבות דיכאון אתה יכול לא לסבול יותר את החיים.
מה קרה?
מה קרה?
יש הבדל דיכאון זה פשוט אישהו רגש מסוים
ולא לרצות תחיים זה כמו להגיד משהו מתוך רגש כולשהו אם זה עצב או כעס
ולא לרצות תחיים זה כמו להגיד משהו מתוך רגש כולשהו אם זה עצב או כעס
באותו הנושא: