3 תשובות
תתעלמי ממנו, שיקפוץ(:
תאכלי מה שבאלך,כמה שבאלך.
את יפה בדיוק כמו שאת, באמת.
את אחת היפות ואת מדהימה.
אל תרגישי רע, אל תקשיבי לאח שלך כי הוא לא מבין כלום.
תאכלי מה שבאלך,כמה שבאלך.
את יפה בדיוק כמו שאת, באמת.
את אחת היפות ואת מדהימה.
אל תרגישי רע, אל תקשיבי לאח שלך כי הוא לא מבין כלום.
כמו שאמרת זה חד פעמי את לא קרובה להפרעות אכילה אל תדאגי
אולי את מונעת מעצמך יותר מידי ובגלל זה היה לך היום בינג'
תנסי כמה לשלב גם מאכלים לא בריאים או פשוט כאלה שנחשבים משמינים שאת אוהבת בתפריט שלך ואל תמנעי מהם לגמרי
אולי את מונעת מעצמך יותר מידי ובגלל זה היה לך היום בינג'
תנסי כמה לשלב גם מאכלים לא בריאים או פשוט כאלה שנחשבים משמינים שאת אוהבת בתפריט שלך ואל תמנעי מהם לגמרי
אנונימית
תלמדי לאהוב את עצמך בדיוק כמו שאת. אח שלך אומר לך שאת שמנה? אז מה! רוב האנשים לא אוהבים את עצמם, ובגלל זה הם לא אוהבים גם אחרים, אז הם יורידו אותם למטה. אם את לא רוצה להשמין פשוט תעשי ספורט..אל תתחילי להרעיב את עצמך, כי זה דבר נוראי מלא בהשלכות..יש לי תחושה שאת לא שמנה כמו שאת עושה את עצמך..תעשי הכל כדי לא לשקוע לתוך זה. תדברי עם משפחה, או חברה קרובה.
אנונימית