5 תשובות
לא לעולם לא כי הם מוסלמים והם רוצחים והם לא אוהבים אותנו ורוצים להרוג אותנו אם נעשה שלום הם יבגדו בנו ויתקפו אותנו
אנונימי
מתישהו לא תהיה אפשרות אחרת
כע בטח
שואל השאלה:
אתה לא יודע . אל תשכח שפעם אם היית אומר שיהיה אחרי מלחמת יום כיפור שלום עם מצרים היו חושבים שאתה משוגע .
אתה לא יודע . אל תשכח שפעם אם היית אומר שיהיה אחרי מלחמת יום כיפור שלום עם מצרים היו חושבים שאתה משוגע .
לא שמעתי על יחסי ישראל ערב הסעודית,אבל סביר שכן אם אתה אומר שיש לנו את אותם אוייבים , היא תהיה המדינה הערבית השביעית שמכירה בישראל
באותו הנושא: