התחברות
הרשמה
צריכה לכתוב למנהלת בקשה לעבור כיתה, איך מנסחים?
1 בנובמבר 2021, 17:19
בית ספר
כיתה
כתיבה
ניסוחים
מנהלת
תשובה אחת
פטנד"ס
ח
חתיך_מאוד69
באותו הנושא:
צריכה לכתוב למנהלת בקשה לעבור כיתה, עזרה?
אני רוצה לעבור כיתה ואני צריכה לכתוב מכתב למנהלת אבל אין לי מושג מאיםה להתחיל, אתם יכולים לכתוב לי תמצית של (המשך בפירוט
איך לכתוב למנהלת של הסניף שאני עובדת בו שאני רוצה להתפטר?
מה כבר אני יכולה לכתוב למנהלת על השנה שבגללי חצי מהימים שלה היא הייתה צריכה לעשות לי שיחות?
אני צריכה לכתוב מכתב למנהלת
יש לי קבוצה בווצאפ שאני מנהלת וכרגע הם לא שולחים הודעות, מה לכתוב להם כדי שיתעוררו?
השחתתי ציוד בבית הספר והיה עליי לכתוב מכתב למנהלת, יצא לי טוב?
היי, אני צריכה לכתוב מכתב למנהלת ביצ ספר לגבי ירידה ל4 יחידות מתמטיקה, אפשר בבקשה עזרה בניסוח?
אני מנהלת רשת בצבא- יש אפשרות איכשהו לעבור לתפקיד של משקית תש?
אתם יכולים לעזור לי לכתוב למיטב בקשה לעבור לתפקיד אחר?
אתם חושבים שזה יפה לכתוב דבר כזה למנהלת?