4 תשובות
לדעתי תקחי לעצמך כמה ימים לבד, תנוחי ותחשבי מה בא לך לעשות, את יכולה להתייעץ איתי ולפרוק לי בפרטי אם תרצי. בהצלחה
אני מציעה שתחשבי עם עצמך על דרכים אחרות שיוכלו לעזור לך כי לעשן זה לא פיתרון וגם סתם הורס את הבריאות.
אני ממליצה לך לנסות לשתף בדאגות שלך אנשים שהם קרובים אלייך שיתנו לך תמיכה , שתראי שאת לא לבד בזה ויש איתך כאן אנשים שתומכים בך ודואגים לך שזה הכי חשוב. שיש דאגות אפשר לתת לדאגה לחלוף מעצמה , אפשר לשתף משהו קרוב שיגיד לך שהכל בסדר ושהוא פה איתך ויתן לך תחושה של קירבה שתמיד עושה טוב.
את יכולה לעשות הרפיה, יש מלא תרגילים של נשימות שעוזרים בדיוק לדברים האלה ,
מנסיון זה עוזר המון המון ומאד מומלץ .אני לא יודעת מה את עוברת , מה קורה איתך אבל אולי הגיע הזמן להוציא את הצורך להראות לכולם שהכל בסדר ולהראות שלא הכל בסדר. אני גם חושבת שכדאי שאם את רואה שאלו דברים מאד קשים אןלי כדאי לשקול טיפול פסיכולוגי זה גם מאד יעזור.
ודבר אחרון אני פה איתך ובשבילך ואני אשמח לעזור לך באהבה!!!
אני אשמח שתישלחי הודעה , אשמח לעזור לך ולהיות שם בשבילך תזכרי שאת מדהימה ואת מסוגלת לעבור הכל סומכת עלייך ❤
שואל השאלה:
תודה אהובים אני מעריכה<3
העלתם לי חיוך
אנונימית
יקרה,

נתקלתי בהודעתך והיה לי חשוב להגיב לה. שומעת אולי את הקושי שההתמודדות מביאה עימה, התחושות הקשות שכנראה מגיעות בעוצמה גבוהה.. ואני משערת כי ההרגשה שאין למי לפנות עלולה לערער ולפעמים היא עשויה להפריע גם בהתנהלות היום יומית. האם יש מישהו שאת סומכת עליו שתוכלי לשתף אותו ברגשותייך?

בנוסף, אם תרגישי צורך באוזן קשבת אני מזמינה אותך לשוחח איתנו בצ'אט בשיחה אנונימית. נקשיב, נתמוך וננסה לסייע.

שלך,
מתנדבת סה"ר.