7 תשובות
לא, בדתי לומדים יותר לעומק נראלי
בדתי יש שיעור נביא, שיעור תורה, שיעור תושב"ע (לבנים יש גם גמרא )
בדתי יש הרבה יותר חומר ופרשנים. גם בבוחן 5 יחידות של ביה"ס חילוני יש פחות חומר מ5 יחידות של ביה"ס דתי.
לא. בחילוני לומדים את זה לפי הפרשנות של כל מיני דוקטורים ושל פירושים שה' ירחם... אפילו לא לומדים את זה כדברי אלוקים חיים (מה זה הדבר הזה?).
לא. חושב. יש גם צורת לימוד, לא רק כמה לומדים. וכמובן תלוי מי המלמד וכו'.
לא נניח בבית ספר חלוני למודים בפעם אחת בפעמיים בשבוע תנך
ובית ספר דתי למודים תורה פעמים בשבוע נביאים עוד בפעמים וכן הלאה