5 תשובות
זה מאוד מבאס אבל את צריכה לזכור שאף אחד לא חייב להגיד לך מזל טוב או ייזכור את היום הולדת שלך וזה דבר תעברי מלא למערך
ואני לא אומר את זה מקטע רע
מי שאומר סימן שחשוב לו והוא זוכר
מי שלא אז לא כזה אכפת לו וגם לך לא צריך להיות אכפת מי אמר ומי לא
אנונימי
שואל השאלה:
^^ כן אבל זה מבאס כי תמיד שיש למישהו יום הולדת אז אני מנסה לשמח אותו ואם הוא קרוב אז אני קונה לו משהו ועכשיו אני מבינה שילדים שקרובים אליי לא כל כך אכפת ממני וזה באמת מבאס
אנונימית
מזל טוב
לי יש מחר וזה יקרה לי גם
אני כל כך מבינה אותך, זה ממש מבאס.
אם את רוצה לפרוק עוד או לדבר עם מישהו, תרגישי חופשי לפנות אליי בפרטי :)

המון המון מזל טוב!!!
באותו הנושא: