11 תשובות
מזל טובב❤❤
אולי תצאי לחגוג עם המשפחה מחר?
אולי תצאי לחגוג עם המשפחה מחר?
תצאיי אז אל תשארי בבית
אם אין חברים אז לכי עם המשפחה
אם אין חברים אז לכי עם המשפחה
מזל טוב מותק
מזל טוב שיהיה לך מלא מלא אושר :)
תצאי עם משפחה לחגוג באיזו מסעדה או שאת יכולה בבית להיות עם המשפחה ולחגוג איתם, עם חברים איך שתרצי שיעשה לך טוב
תצאי עם משפחה לחגוג באיזו מסעדה או שאת יכולה בבית להיות עם המשפחה ולחגוג איתם, עם חברים איך שתרצי שיעשה לך טוב
שואל השאלה:
יש חברים אבל חשבתי שהם ייזמו משהו.. אין לי כוח להתחנן אליהם.. וכנראה אני אצא למסעדה עם ההורים רק בערב לילה כזה.. ככה שעדיין כל היום מבוזבז.. אין לי לאן לצאת ואין לי חשק לצאת ובאלי לבכות.. :(
ותודה❤
יש חברים אבל חשבתי שהם ייזמו משהו.. אין לי כוח להתחנן אליהם.. וכנראה אני אצא למסעדה עם ההורים רק בערב לילה כזה.. ככה שעדיין כל היום מבוזבז.. אין לי לאן לצאת ואין לי חשק לצאת ובאלי לבכות.. :(
ותודה❤
אל תבכי!!! עוד מעט חוזרים ללימודים תחגגי איתם אל תהיי עצובה אהובה
מזל טוב :)
מזל טוב כפרה
^^^ זה מדכא מה אתה אומר את זה
שואל השאלה:
ולחזור ללימודים זה גם מדכא.. גם המורה שלי מתה להעיף אותי ל3 יחל וגם כיתה יא אז גיהנום ממש
ולחזור ללימודים זה גם מדכא.. גם המורה שלי מתה להעיף אותי ל3 יחל וגם כיתה יא אז גיהנום ממש
אל תצטערי מהממת תחגגי במועד אחר לא תמיד הכל מסתדר אולי תצאי עם המשפחה ביום אחר?
מלא מזל טוב אושר ובריאות(:
האמת שדי מבינה אותך אני מכיתה א מחכה למסיבת הפתעה ותמיד התבאסתי הכי טוב לא לצפות לכלום..
אבל באמת אל תצטערי זה רק יום אחד ומי שלא רוצה לחגוג לך שלא יחגוג תשמחי בשביל עצמך את מהממת יש לך משפחה שתחגוג איתך את לא צריכה אותם.
ולכי תדעי אולי הם כן יעשו משהו..
לילה טוב מזל טוב
מלא מזל טוב אושר ובריאות(:
האמת שדי מבינה אותך אני מכיתה א מחכה למסיבת הפתעה ותמיד התבאסתי הכי טוב לא לצפות לכלום..
אבל באמת אל תצטערי זה רק יום אחד ומי שלא רוצה לחגוג לך שלא יחגוג תשמחי בשביל עצמך את מהממת יש לך משפחה שתחגוג איתך את לא צריכה אותם.
ולכי תדעי אולי הם כן יעשו משהו..
לילה טוב מזל טוב
אנונימית