4 תשובות
כי הם משקיעים בזה מספיק משאבים והופכים את זה לכדאי עבור החוקרים
שואל השאלה:
ישראל היא המדינה הראשונה בעולם באחוז ההשקעה מהתמג על מחקר ופיתוח, יש מספיק השקעה בשביל להפוך למדינה הראשונה בעולם.
אנונימי
אבל לגרמניה יש כלכלה הרבה יותר יציבה וחזקה, אז גם אם באחוזים הם משקיעים פחות ייתכן שבמספרים נטו זה יותר
שואל השאלה:
אחוז זה מה שקובע. במספרים נטו זה יותר כי יש שם יותר אנשים.
אנונימי