27 תשובות
לא יפסלו על זה
שואל השאלה:
בטוח?? כי חסר שלי שגם מתנדב אמר לי שאני דפוק שכתבתי את זה כי יחשבו שאין לי זמן למדא
אנונימי
בן כמה אתה?
שואל השאלה:
14
אנונימי
בתכלס אתה אמור להתנדב פעמיים בחודש. אז כן יש לך זמן אתה לא מחוייב לבוא כל יום. דבר השני אל תקשיב למתנדב שאמר לך את זה. פשוט תראה רצינות וביטחון. לא יפסלו אותך על השטות הזו
שואל השאלה:
וואי תודה הרגעת אותי
אמרו לנו בתחנה המראיינת שזה פעם-פעמיים בשבוע אבל(?)
אגב המראיינת שלי הייתה כאילו ממש רעה וקשוחה כאילו כןל מה שעניתי היא ישר ניסתה לפסול עפ עוד שאלה
זה אמור להיות ככה כאילו לסנן אנשים או שזה חריג?
אנונימי
וואו זה ממש לא אמור להיות ככה ממש אבל לא. עשית כבר את המבחן?
שואל השאלה:
איזה מבחן? עשיתי ראיון פשוט ומילאתי טופס
אנונימי
אהה עוד לא התחלת את הלימודים?
שואל השאלה:
לא לא עדיין לא קיבלתי תוצאות אם עברתי בכלל
אנונימי
זה דרך הבית ספר או שהלכת מיוזמתך?
שואל השאלה:
הלכתי לבד
אנונימי
אין שום סיבה שהם יפסלו אותך. עשית רק ראיון וטופס. לאיזו תחנה אתה מתכוון ללכת?
שואל השאלה:
עפולה
אנונימי
ודרך הבית ספר אין לכם מחוייבות אישית של מדא ,?
בתור מדריכה יכולה להגיד לך שכל מה שרוצים לבדוק שם בתחביבים זה שאתה לא עסוק , לא באמת אכפת לנו מה אתה עושה בשעות הפנאי שלך סך הכל רוצים לראות שיש לך זמן בחיים
גם אני הייתי בראיון בעפולה ביום חמישי אתה מדבר על הבלונדה המתולתלת המרושעת?
וגם, אני שמתי משהן יןתר קיצוני אל תדאג
שואל השאלה:
וואי כן זאתי ועוד אחת ^
אנונימי
יא איזה למי אתה מתכוון? דווקא אותי ראיינו שתיים ממש ממש חמודות
מה למה שיפסלו אותך על זה וחבר שלך שמתנדב לט הבן אדם הכי חכם שיש אני מניחה
זה כולה להוציא כלב פעם ב זה לא שיש לך משהו שתופס לך חצי שבוע
שואל השאלה:
היו שני בנות שלאחת היה הרבה עגילים באוזן וכול רגע ניסתה למצוא דרכים לאיך שאני לא מתאים לתוכנית(נגיד היא אמרה לי לדרג עד כמה אני אהיה מחויב למדא מ1-10 ואמרתי 10 והיא אמרה אתה בטוח? ואז אמרה אז נעשה את זה7) ועוד אחת שפשוט שתקה ובהתה בי כול הזמן
אנונימי
היית בצד הימני או השמאלי? איזה יום?
שואל השאלה:
הייתי יום רביעי
מזאת אומרת צד ימני או שמאלי? כשהלכתי אז הלכתי לחדר קדימה
אנונימי
אה אצלנו יום חמישי היה שתי עמדות ראיון כנראה היו בנות אחרות הבלונדה המרושעת סתפ כלבה
נתנו לך כבר תשובות?
שואל השאלה:
נופ
אנונימי
המראיינים לפעמיים קצת קשוחים לצורכי דיסטנס וסינון אבל לא כמו שאתה אומר ח ח ח ח ח ח אני בטוח שהיית מצוין וזה שאתה מוציא את הכלבה שלך לא יפריע להם ח ח ח ח