3 תשובות
אם את לא מתאימה לכיתה מדעית אל תעברי לשם
אולי תנסי לעבור לכיתה אחרת ולהכיר את הבנות שם? יכול להיות שהן יהיו יותר נחמדות
גם עדיך לך לא להיות תלויה בחברה אחת
את יכולה גם לדבר עם המורה אבל לא נראה לי שתרצי שהן יהיו חברות שלך בכוח
שואל השאלה:
יש לי ציונים שכן יכולים להתאים לכיתה המדעית הקטע הוא שאני פוחדת שהרמה תהייה יותר קשה
ומי לא יהיו חברות שלי בכוח הבנות מהכיתה?כי אם כן אז מזה ירד לי מלהיות חברה שלהן שלשום היינו בבית ספר והן כלכך התעלמו ממני ונתנו לי תחושה כלכך חרא הרגשתי זוועה
אז הן ממש לא שוות אותך ואל תנסי להתקרב אליהן אפילו
אם את מתאימה לכיתה מדעית אז כן תעברי לשם