8 תשובות
יש בזה משהו
אני לא מרגישה טוב ויש עוד לא מעט אז יש משהו;)
לא אצלי לפחות... וזה די הגיוני, מעבר עונות עכשיו
בגלל מעבר העונות
אנונימית
מעבר עונות
עונות מעבר..
באותו הנושא: