3 תשובות
^ אז מכיתה י...
אפשר להתחיל קורס בגיל 14, אפשר להתחיל להתנדב בגיל 15
אפשר להיכנס לקורס פעמיים- בכיתה ט' ובכיתה י'(אפשר להיכנס רק פעם אחת לקורס! פשוט יש שתי הזדמנויות)
אפשר להיכנס לקורס פעמיים- בכיתה ט' ובכיתה י'(אפשר להיכנס רק פעם אחת לקורס! פשוט יש שתי הזדמנויות)
מכיתה ט
באותו הנושא: