6 תשובות
שואל השאלה:
נו באמת איפה "תוצאה" כשצריך אותו..
מה בעיה להגיד לחילוני שזה כדי שיהיה לו למי להיטיב?
לא לעניין של להראות, אלא להיטיב ממש. לא בשיבל שאחרים יראו, אלא כי הוא טוב בפני עצמו, לכן הוא רוצה ליהטיב.
^^
אני הייתי בנאדם חילוני אתאיסט שלם בעצמי לגמרי והיום אני מאמין.
אין צורך להסביר לו כלום.
זאת האמונה שלך, ככה אתה מאמין זהו.
שואל השאלה:
אז הוא אמר לי, למי הוא צריך להראות שהוא מטיב?