9 תשובות
לא
שואל השאלה:
בטוח?
בטוח?
אנונימית
לא
שואל השאלה:
תודה!!!
תודה!!!
אנונימית
עזה זו עיר מחוץ לקו הירוק.
בשביל מדינה צריך
1) שטח
2) ממשלה
3) הכרה בינלאומית (אף מדינה לא מכירה בעזה כמדינה)
עדיין לא שמענו על רפובליקת עזה אז לא חושב שעזה מדינה
1) שטח
2) ממשלה
3) הכרה בינלאומית (אף מדינה לא מכירה בעזה כמדינה)
עדיין לא שמענו על רפובליקת עזה אז לא חושב שעזה מדינה
ממש לא סתם רצועת חוף
קודם כל עזה היא עיר
והמצב של פלסטין מסובך. היא *לא* עצמאית, אבל שטחי a ו-b ורצועת עזה *לא* שייכים לישראל (שטחי b כן ביטחונית, אבל לא מוניציפלית)
בעצם השטחים האלה הם אוטונומים - על פניו, הם מדינה, אבל הם לא עצמאים ולא יכולים להיות עצמאים כי הם צריכים תמיכה מגורמים חיצוניים
והמצב של פלסטין מסובך. היא *לא* עצמאית, אבל שטחי a ו-b ורצועת עזה *לא* שייכים לישראל (שטחי b כן ביטחונית, אבל לא מוניציפלית)
בעצם השטחים האלה הם אוטונומים - על פניו, הם מדינה, אבל הם לא עצמאים ולא יכולים להיות עצמאים כי הם צריכים תמיכה מגורמים חיצוניים
באותו הנושא: