התחברות
הרשמה
איך זה עבודה ברולדין ? קשה מידי או סבבה ? עובד דלפק קופה וכזה
27 באוקטובר 2021, 08:57
עבודת נוער
עבודה
חיפוש עבודה
תשובה אחת
יהיה קצת קשה בתקופות עמוסות אבל חוץ מזה אחלה עבודה לדעתי
*
*לא*
באותו הנושא:
לאכול 2 מלוואח ביום זה יותר מידי או סבבה?
הציעו לי ול2 חברות עבודה ברולדין בחנוכה שבוע שלם משמרת מתחילה מ3 בלילה עד 9 בבוקר,
זה סבבה לעלות כל יום לסטורי כמה אני רצה , או שזה דבילי/משוויץ מידי?
זה סבבה 3 גזרים לארוחת בוקר? יותר מידי?
8 שעות עבודה ברולדין = 168 שווה? בת 17
6 יחידות סושי של סלומון ואבוקדו ורטבים וכאלה זה יותר/סבבה/פחות מידי לארוחת ערב?
למה ללבוש חשוף מידי בירושלים זה יראה מוזר ובתל אביב זה יראה סבבה?
לקנות לחברה טובה ליומולדת כרטיס להופעה ב400 שקל זה סבבה או יותר מידי או מעט מידי?
אם אני מתחיל לעבוד ברולדין ביום חמישי ה28, איך להתכונן לעבודה?
עזיבת עבודה באופן מידי - באלו נסיבות רשאי עובד ע"פ החוק, לעזוב את מקום העבודה, באופן מיידי וללא כל הודעה מוקדמת?
למי שעובד ברולדין איך זה קשה? המשכורת טובה?