4 תשובות
בואי אני יגיד לך בכנות היא לא חברה טובה
אם היא הייתה באמת חברה טובה היא לא הייתה נותנת לך להרגיש חסרת ביטחון לגבי עצמך.
חברה טובה צריכה לתת הרגשה שאת כן עם ביטחון עצמי, נראה לי שתמצאי לך חברה טובה אחרת
אנונימית
תנסי להבין כשאת איתה מה הדבר שגורם לך להרגיש ככה כלומר דברים שהיא אומרת/עושה ואז פשוט לדבר איתה על זה.
שואל השאלה:
תודה
TwT
אז כנראה שאם היא גורמת לך להרגיש חסרת ביטחון אז תדברי איתה על זה ותבקשי ממנה להפסיק או שאל תהיי בקשר איתה יותר
באותו הנושא: