4 תשובות
בואי אני יגיד לך בכנות היא לא חברה טובה
אם היא הייתה באמת חברה טובה היא לא הייתה נותנת לך להרגיש חסרת ביטחון לגבי עצמך.
חברה טובה צריכה לתת הרגשה שאת כן עם ביטחון עצמי, נראה לי שתמצאי לך חברה טובה אחרת
אם היא הייתה באמת חברה טובה היא לא הייתה נותנת לך להרגיש חסרת ביטחון לגבי עצמך.
חברה טובה צריכה לתת הרגשה שאת כן עם ביטחון עצמי, נראה לי שתמצאי לך חברה טובה אחרת
אנונימית
תנסי להבין כשאת איתה מה הדבר שגורם לך להרגיש ככה כלומר דברים שהיא אומרת/עושה ואז פשוט לדבר איתה על זה.
שואל השאלה:
תודה
תודה
אז כנראה שאם היא גורמת לך להרגיש חסרת ביטחון אז תדברי איתה על זה ותבקשי ממנה להפסיק או שאל תהיי בקשר איתה יותר
באותו הנושא: