התחברות
הרשמה
בנות תעזרו לי,יש לי חברה הכי טובה שכיף לי איתה וסבבה איתה אבל באלי להיות בחבורת בנות שכל יום נפגשים ויש צחוקים
איך להתחבר?,אצלנו כמעט כולם כבר בחבורות
22 בנובמבר 2020, 12:46
חבורה
2 תשובות
תתחילי להתחבר עם חברה שלך לחבורת בנות או בנות מסוימות ותצרו חבורה זה לא יהיה ישר כמובן אבל תהיו חברותיות ונחמדות וזורמות
נ
נסיכה לא מהעולם הזה
שואל השאלה:
בת 16
אנונימית
באותו הנושא:
בנות יש לכן חברה טובה שאתן ממש פתוחות איתה?
אני חושב שסטיפס מלא בבנים ובנות חמודים ומתוקים שכיף לדבר איתם❤ מה איתכם?
בנות יש לכן חברה טובה שכיף לכן איתה מאוד, היא הכי קרובה אליכן אבל לפעמים שונאות אותה? בגלל תחרותיות?
_____ גורמת לי להרגיש שהיא עושה טובה שאני מדברת איתה להמשיך להיות חברה שלה? כי היא מצחיקה וכיף להיות איתה למרות ש...
בנות שאתן רבות עם חברה ממש טובה שלכן וההורים שואלים מה איתה
יש לי חברה טובה שלא כיף לי איתה כשאנחנו נפגשות
החברה הכי טובה שלי וחבר שלה נפרדו אחרי חצי שנה בנות תעזרו
כדאי לי להגיד לחברה הכי טובה שלי שאני חושבת שהיא השתנתה וכבר פחות כיף לי איתה..?
חברה הכי טובה שלי נהייתה מעצבנת וכבר לא כיף לי איתה
יש בנות שיאהבו אותי בתור חבר אמיתי אהבה רצינית או רק בתור בנאדם נחמד שכיף לדבר איתו ולצחוק איתו?
בנות שלחברה הכי טובה שלהן יש חבר, אתן ביחסים טובים איתו?