10 תשובות
אחושלוקי
אנונימי
אח שלי
אח שלי
אח שלי
שותף שלי
חיימשלי
שואל השאלה:
למה? תסבירו
אנונימי
מכיוון שסחבק נפל לפשע
יפה שלי.
סתם, לדעתי אחי יותר מגניב.