8 תשובות
יש במה שאת אומרת דברים נכונים
אנונימית
אין שום קשר בין זה לזה
בסוף של דבר ספורט זה משהו בריא
וזה בסדר גמור לעודד ילדים לעשות ספורט
בסוף של דבר הבחירה בידיים שלך
זה כמו שמעודדים להפסיק לעשן
בסוף של דבר את זאת שבוחרת מה לעשות עם החיים שלך, הכדור בידיים שלך בסוף של דבר
זה ממש לא מעודד את זה, להפך באדי שיימינג זה הדבר האחרון שתמצאי בעולם הספורט
שמנופוביה עדיין מאוד נוכחת בחברה שלנו. ישראל מאוד מאחור בכל מה שקשור לבאדי פוזיטיביטי.
ספורט עצמו? אין קשר לשמנופוביה. זה בריא לגוף, משפר את סיבולת הריאה, פעילות הלב, זרימת הדם, רמות האנרגיה והסרוטונין. בין אם אתה שמן או רזה טוב להתעמל.
רק את
שואל השאלה:
הכוונה במבחנים.
קפיצה בחבל- עד 50 זה נכשל.
ריצה- עד משהו שניות זה עובר
וזה שמנופובי כי בתור שמנה מאלצים אותי לעשות ספורט ומכריחים אותי לרדת במשקל דרך הספורט הזה
אנונימית
אממ לא, כמו שאמרתי לכל אחד טוב להתעמל. הסף די נמוך. לא קשה לעבור אותו. אצלנו כל הכיתה עברה בספורט, גם שמנות.