14 תשובות
תראי, זה לא אותו הדבר כמו פגישה אחד על אחד בכלל...
לדעתי עדיף פרונטלי.
שואל השאלה:
הבעיה שאין תורים פרונטלים לזמן הקרוב
אנונימית
בזמן הקורונה הייתי מדברת עם הפסיכולוגית שלי בטלפון. זה לא אותו הדבר כמו פרונטלי אבל הייתי במצב שלא יכלתי לדלג על פגישה. תבררי עם עצמך אם זה באמת שווה את זה.
שואל השאלה:
אולי זה כן יעזור לי?
אנונימית
אם כבר פגישה ..אז לפחות שתהיה פנים מול פנים.
תשלחי לי הודעה אני אעזור לך יותר מהשיחת טלפון שלה זה בטוח
the weirdo ^
זה לא אותו דבר אני מניחה שאת דיברת עם פסיכולוגית שאת כבר מכירה (לפי איך שאת כתבת ) ודיברת איתה ונפגשת איתה כמה פעמים

לשואלת השאלה לפי הבנתי זאת פגישה ראשונה שלה עם הפסיכולוגית שהיא לא מכירה אז זה לא אותו דבר

בכל מקרה בשני הדברים אני פחות חושבת שמתאים טלפוני כי פרונטלי יותר פתוחים ויותר מבינים אחד את השנייה
שואל השאלה:
לדעתי אם היא פסיכולוגית טובה אני כן ירגיש שהשיחה מתקדמת ונפתחת לעומקים
נכון שהכי טוב פרונטלי אבל לחכות עוד שבועים רק לתור זה לא אפשרי
אנונימית
ברור. היא היתה הפסיכולוגית שלי שנה שלמה לפני שהקורונה בכלל התחילה. אם זו פגישה ראשונה או שאתן עדיין לא ממש מכירות- חייב פרונטלי.
ברור אם זה לא אפשרי אז להתקשר ולדבר גם אם למרות שעדיף פרונטלי העיקר שתעזור
זה יכול לעזור היה לי גם פעם טיפול פסיכולוגי בטלפון זה ממש לא עזר אולי לך כן ,אני אישית מעדיפה אחד על אחד
תנסי כמה פעמים ותחליטי אם להמשיך
חבל על הכסף
שואל השאלה:
למה?
אנונימית
אפשר לאבחן אבל רוב הסיכויים שאת תהיי פחות פתוחה איתה