12 תשובות
שואל השאלה:
הגיוני אבל קשה למצוא כאלה אוליי רק עוד כמה שנים כשאני אנגן בפילהרמונית
הגיוני אבל קשה למצוא כאלה אוליי רק עוד כמה שנים כשאני אנגן בפילהרמונית
אנונימית
כי זה מה שפופולרי היום
אם מוזיקה קלאסית היתה פופולרית כולם היו שומעים אותה ומוזיקת פופ ומוזיקה עדכנית היו לא מוערכות
אם מוזיקה קלאסית היתה פופולרית כולם היו שומעים אותה ומוזיקת פופ ומוזיקה עדכנית היו לא מוערכות
לאנשים יש טעם שונה. הרבה אנשים פשוט רוצים להקשיב למוזיקה כיפית בלי לחשוב
אומרים שזה של זקנים
אבל זו מוזיקה ממש יפה, רק האיכותיים אוהבים
אבל זו מוזיקה ממש יפה, רק האיכותיים אוהבים
אנונימית
שואל השאלה:
אני מבינה אותם אבל הרבה פעמים מזלזלים בזה, וזה די מעצבן שהיום זמרות פופ שתכלס רק שרות מקבלות מלא הערכה ואנשים גאונים שבלעדיהם כל המוזיקה של היום לא הייתה קיימת לא מקבלים שום הערכה מהצעירים
אני מבינה אותם אבל הרבה פעמים מזלזלים בזה, וזה די מעצבן שהיום זמרות פופ שתכלס רק שרות מקבלות מלא הערכה ואנשים גאונים שבלעדיהם כל המוזיקה של היום לא הייתה קיימת לא מקבלים שום הערכה מהצעירים
אנונימית
שואל השאלה:
זה כמו שסודה זה לזקנים אבל זה *ה*משקה
זה כמו שסודה זה לזקנים אבל זה *ה*משקה
אנונימית
תראי אין לי בעיה עם מוזיקה קלאסית אבל אני חושבת שהקול זה הכלי נגינה הכי יפה ושהכי כיף לשמוע
גם שירי פופ יותר ספציפיים ואנשים נוטים להתחבר יותר
גם שירי פופ יותר ספציפיים ואנשים נוטים להתחבר יותר
כי הם לא מתחברים לזה. מה הבעיה? זה עניין של טעם
מבחינתי כל סוג מוסיקה היא קודש! באמת שלא חשוב לי מה, אני שומעת הכל מהכל ונהנת מכל רגע!
דברי איתי!!! אני מעריכה מוזיקה קלאסית!!
בטח שמעריכיםם את פשוט מסתובבת עם האנשים הלא נכונים
זה עניין של טעם
לא של בורות.
לא של בורות.
באותו הנושא: