4 תשובות
גאה בך!!!אשמח עם תעזרי לי עם זה כי אני לא יודעת אנגלית ושלחתי למישהי רק סרטונים
תודה!!
אני גאה בך:)
שואל השאלה:
חברים אני עשיתי את שלי בעולם הזה
^ברור אני אשלח לך הודעה בפרטי כאן
חברים אני עשיתי את שלי בעולם הזה
^ברור אני אשלח לך הודעה בפרטי כאן
אנונימית
באותו הנושא: