6 תשובות
שואל השאלה:
אם זה משנה זאת לא גלידת מקל של מגנום, אלה בקופסה, אז אני אוכלת פחות מעל מקל (נראה לי) שוקולד לבן.
זה תלוי בכמויות
לדעתי כן
שואל השאלה:
אוף ממש רציתי:(
זה יישאר, אבל פעם אחת זה בסדר גמור, לא יקרה כלום
מה ?
לא מה קורה איתכם אנשים.
למה את מתכוונת? שיהיה לך סוכר גבוה בדם בלילה ? זה יעבור אחרי שעה שעתיים...
תאכלי בכמות לא מוגזמת נטו כדי שלא יעשה לך רע.. כי זה מתוק ושמנת בלילה זה יכול קצת להכביד., אבל אפשר , הכל בסדר.
אנונימית