6 תשובות
שואל השאלה:
אם זה משנה זאת לא גלידת מקל של מגנום, אלה בקופסה, אז אני אוכלת פחות מעל מקל (נראה לי) שוקולד לבן.
אם זה משנה זאת לא גלידת מקל של מגנום, אלה בקופסה, אז אני אוכלת פחות מעל מקל (נראה לי) שוקולד לבן.
זה תלוי בכמויות
לדעתי כן
שואל השאלה:
אוף ממש רציתי:(
אוף ממש רציתי:(
זה יישאר, אבל פעם אחת זה בסדר גמור, לא יקרה כלום
מה ?
לא מה קורה איתכם אנשים.
למה את מתכוונת? שיהיה לך סוכר גבוה בדם בלילה ? זה יעבור אחרי שעה שעתיים...
תאכלי בכמות לא מוגזמת נטו כדי שלא יעשה לך רע.. כי זה מתוק ושמנת בלילה זה יכול קצת להכביד., אבל אפשר , הכל בסדר.
לא מה קורה איתכם אנשים.
למה את מתכוונת? שיהיה לך סוכר גבוה בדם בלילה ? זה יעבור אחרי שעה שעתיים...
תאכלי בכמות לא מוגזמת נטו כדי שלא יעשה לך רע.. כי זה מתוק ושמנת בלילה זה יכול קצת להכביד., אבל אפשר , הכל בסדר.
אנונימית
באותו הנושא: