התחברות
הרשמה
אני צריכה לקום בסביבות שבע וחצי שמונה כזה ללכת לישון?
19 באוגוסט 2020, 03:51
שינה
3 תשובות
כן
מ
מחלות מין
כן עדיף 3 שעות מאשר כלום מה שכן תשימי כמה שעונים כל אחד דקה אחד אחרי השני ותשתי קפה גדול וחזק
B
BABYPRINCESS
כן
Idk
באותו הנושא:
לקום מחר להתפלל שחרית? אני צריכה לצאת מהבית ב6:45 כזה וכדי להתפלל שחרית אני אצטרך לקום בסביבות 6:00 כדאי לי?
בשביל לקום ב6 בבוקר באיזה שעה אני צריכה ללכת לישון בשביל שמונה שעות?
אני צריכה לקום בשעה שמונה ועכשיו עשרה..
אם אני יאכל פיצה בערב בסביבות שבע וחצי שמונה אני ישמין?
אם אני צריכה לישון 10 שעות ואני רוצה לקום בסביבות שמונה תשע בבוקר. באיזה שעה אני צריכה ללכת לישון?
אני אם אני בשמירה עד שתיים בלילה ובמחזור כדאי לי להתקלח ולחפוף שאני חוזרת מהשמירה? מחר אני צריכה לקום בסביבות שמונה
קמתי היום ב12 וחצי בבוקר ואני הולך לישון בסביבות 3 וחצי בלילה ואני רגיל לקום ב11 וחצי בבוקר וקמתי היום שעה יותר אני ירדם
לנסות ללכת לישון או לראות שלטון הצללים (צריכה לקום ב7 וחצי) (מי שעושה לי ספוילר מת)
אני צריכה לקום לטיול של יומיים ונשאר לי שעתיים וחצי לישון ואני לא נרדמת מה לעשות?
צריכה לקום ב10 כי יש לי תור ב11 וחצי ואני צריכה להתעורר על עצמי ולהתארגן וזה.
קמתי בסביבות 1 וחצי בצהריים ואני לא נרדמת. מפחדת ללכת עכשיו לישון כי גם ככה אני צריכה לקום ב5 גג 5 וחצי למשמרת