התחברות
הרשמה
למה יש ילדים בבצפר שכותבים באייפד במקום במחברת?
אין לו גבס וזה ככה כמה שנים
25 באוקטובר 2021, 18:36
כתיבה
לשון עברית
מחברות
אייפד
כיתה
2 תשובות
אישור רפואי כנראה בשל אבחון כלשהו
D
Drella
נראלי כי קשה להם לכתוב
R
Rick.roll
באותו הנושא:
אתם מאלה שכותבים "בצפר", "נראלי", "ישלי" וכדו'?
איזה מעשה נוראי ילדים עשו לכם בבצפר ?
יש פה ילדים מטירת הכרמל בצפר אריאל?
אתם מהאנשים האלה שכותבים באלי,בצפר,וכו...?
איך לפתח שיחות עמוקות עם ילדים שאני לא כל כך מכירה ומדברת איתם בבצפר?
איך כותבים בצפר או בית ספר
ביצפר, בצפר, ביתספר או בית ספר איך אתם כותבים ???
יש בצפר שאין בהם ערסים והילדים המגעילים האלה שיורדים על ילדים אחרים?
ילדים שעושים בעיות בבצפר
למה אנשים כותבים בצפר ולא בספר
יש כאן כאלה שכותבים בזמן השיעורים עם אייפד/ מחשב במקום להשתמש במחברות?