7 תשובות
כי מגניבולים
כי לא מבטאים את זה בספר
כי לא אומרים בספר
כי ככה זה יותר קל
וזה לא נשמע טוב
בית ספר גם
שואל השאלה:
באמת פשוט שהייתי ביסודי המורה שלי אמרה לי שזה לא תקני להגיד הלכתי לבית הצפר.
כי מאמצים דברים לא נכונים,

או שזו בעיה של שגיאת כתיב
או שכותבים כמו שהם שומעים
או שיש שמנסים בכאילו לעשות חיקוי של סלנג כמו בחו"ל