7 תשובות
כי אף פעם לא אומרים כן ועם אומרים בדרך כלל בנות חוטפות פיק בירכיים ולא משנה מה אנחנו עושים הם אחרי שבוע פשוט אומרות ביי
אבל עם היא לא
ועם היא רוצה ומקבלת פיק בירכיים בואי לפרטי פשוט
זה תלוי בבן־אדם
כמו שבנות מפחדות
כולם מפחדים מדחייה
אני ספיציפית לא עשיתי את הצעד הראשון כי חשבתי שאני לא לרמה שלה , והפסדתי אותה בגלל זה . לגבי אחרים אני לא יודע
שואל השאלה:
ואם היא גם רוצה למה שתגיד לו לא?
אנונימית