7 תשובות
אני לא מפחד מזה
אחת ולתמיד !, למה הבנות של היום מפחדות לעשות את הצעד הראשון?/ לחזר / להראות אהבה?
אותו מטבע
בכל אופן, זה כנראה בגלל שהבנות של היום הן לא הבנות של פעם.
לבנות של היום יש סטנדרטים גבוהים ולפעמים הן חסרות לב כלפי בנים שמנסים וזה פוגע, אז נמנעים.
אותו מטבע
בכל אופן, זה כנראה בגלל שהבנות של היום הן לא הבנות של פעם.
לבנות של היום יש סטנדרטים גבוהים ולפעמים הן חסרות לב כלפי בנים שמנסים וזה פוגע, אז נמנעים.
ביכ אני די בטוחה שהם פשוט לא אוהבים אותנו
חוץ מזה בנות זה עם חרא רובם יפגעו בהם אדם שמעולם בלי לחשוב
יפגעו בבן אדם שמולם
כי אנחנו מפחדים לקבל "לא"
אנונימי
עזבו לא אני מכירה מלא שפשוט צחקו על הבן אדם מולם
באותו הנושא: