5 תשובות
לדעתי יש אפליקציה לזה אבל אני לא הצלחתי
בטח, אוקיי אז את צריכה סרטון לייב, יש אפליקציה קוראים לה intolive אחכ את הולכת לinshot ושמה את התמונה ואז את הסרטון ואז הולכת לגלריה ושמה את זה כמו שאת שמה תמונה רגילה אם את לא הבנת ואת רוצה שאני אשלח לך באינסטגרם סרטון אז בכיף תפני אליי בפרטי
כן
שואל השאלה:
תודה ללי ביבר!!
אני אעשה זאת בהזדמנות((:
בכיףף אני רוב הזמן מחוברת לכאן אז אם לא הבנת תשלחי לי הודעה