5 תשובות
xr אם לא חשוב לך מצלמה, לחסוך וגודל
כל השאר ככל שהוא יותר מתקדם הגודל משתנה והמצלמה.
כל השאר ככל שהוא יותר מתקדם הגודל משתנה והמצלמה.
וגם ממש ממש ממש חשוב תקנה רק 128 גיגה ולא 64 זה יגמר לך מהר זה בין הדברים הכי מעצבנים באייפון
יש לי אייפון 11 והוא פשוט מושלם! ממליצה לך!!
אנונימית
11 אחלה טלפון יקירי
ההחלטה הכי טובה שלי זה היה לעבור לאייפון 11
וxr גם ממש טוב אבל ההבדל הוא גם במחיר אתה לא צריך 200 מצלמות ומלא שדרוגים
וxr גם ממש טוב אבל ההבדל הוא גם במחיר אתה לא צריך 200 מצלמות ומלא שדרוגים
באותו הנושא: