4 תשובות
תזונאית ופסיכולוגית
קודם כל להורים ואחר כך לתזונאית, פסיכולוגית ואם צריך אז גם פסיכיאטר. בהצלחה!
אני אולי גם ,אוכלת ערימות ,כנראה זה רגשי
תספרי להורים שלך/ מורה/יועצת/מישהו מבוגר שאת יכולה לפנות אליו ותבקשי שיפנו אותך לתזונאית/טיפול רגשי
באותו הנושא: