11 תשובות
לא מסכים איתך.
גישה נוראית לחיים, הם ככה נטו כי החברה שלנו מעצבת את זה ככה.
רזון ומודל היופי, תפיסה של ביטחון עצמי ופנטזיות.
זה דברים גדולים יותר מהאנשים עצמם.
מה שאת בעצם אומרת זה שהם אשמים שהם נקלעו למציאות נוראית.
אני חושב שאת אומרת את מה שאת אומרת כי את לא מפרידה בין המצב להתמודדות איתו.
ההתמודדות היא שלהן נכון, הן צריכות להתמודד עם זה ולעשות את התהליך של ההחלמה.
אבל במצב לא באשמתן
אף אחד לא אשם בסיטואציה הזאת וזה משהו בלתי נשלט וזה ממש לא כזה קל פשוט לקבל את עצמך ואנשים אם בעיות אכילה או בכללי כל בעיה נפשית כנראה לא ירצו את זה אבל זה לא בחירה שלהם
מהזה לא נכון
אף אחד לא האשים אותך בבעיות אכילה של אנשים אחרים. במחלות כאלה אין צורך לחפש אשמים בכלל. זה כמו להגיד לאדם חולה סרטן שהוא אשם בזה שמצאו לו גידול סרטני בגוף.
אנונימית אל תרגישי רע, אין לך מה לקחת את זה ברצינות, אנשים אומרים הרבה דברים,אל תתני לזה תשומת לב
אנונמית ^גם אני מרגישה רע אחרי מה שהוא אמר זה מראה זילזול בהפרעת אכילה ואחרי מה שאתה אומר אני מרגישה חסרת אונים ואני האשמה פה בגלל שיש לי הפרעת אכילה
אנונימית
זאת מחלת נפש...
זה כמו שתגידי למישהו בדיכאון שהוא אשם

אנשים שיש להם הפרעת אכילה ממש לא אשמים
אנונימית
אחי אני לא רוצה שיהיו לי הפרעות אכילה פשוט יש משהו במוח שלי שאומר לי לא לאכול
בתור אחת עם הפרעות אכילה השאלה הזאת גורמת לי להרגיש רע עם עצמי
אנונימית
מי שסובל מהפרעות אכילה לא אשם
אף אחד לא אשם במחלה שהוא מקבל זה כמו שפעת אף אחד לא רוצה להיות בכוונה חולה
כי זאת הפרעה נפשית ומחלה קשה
וגם לא תמיד זה קשור לדימוי גוף
לרוב כן אבל יש כאלה מסיבות אחרות