14 תשובות
זה טרנד של דפוקים
ילדי סנטר נו


לא לצאת עליי ילדי סנטר
שואל השאלה:
מה המשמעות
אנונימית
כי בא להם? מה כפת לכם שיעשו מה שטוב להם רוצים שירשמו את רוצה לרשום ? תרשמי גם


משמעות ? תביני לבד תחשבי מה זה אומר ותגיעי לתשובה נו באמת זה לשון פניה
שואל השאלה:
לא אין לי בעיה אני פשוט לא מבינה את ההסבר לזה
אנונימית
יש אנשים שרוצים שידעו איך פונים אליהם
יש אנשים שמגדירים את עצמם כלשון פנייה אחר ולפי דעתי לא לכבד זה בולשיט וסתם מגעיל
אדם שכותב את זה סתם מכבד
אם אדם כלשהו מבקש ממכם לפנות אליהם באיזהושהי צורה פשוט תפנו
לא קשור ילד סנטר או לא



אגב הסבר שכחתי לשים פה אז עריכה
he/him לשון פנייה זכר מה שאתם מכירים רגיל בעברית זה הוא/אתה
she/her אותו דבר נקבה בעברית זה היא/את
סתם ילדי סנטר
מה הבעיה? ליטרלי הלשון פנייה שלהם, יש כאלה שמתבלבלים אז הם פשוט אומרים את זה לפני כדי שלא תיווצר אי נעימות
^#^
זה לשון פניה יש אנשים שנולדו זכר ומעדיפים שיקראו להם she/hed וההפך
יש גם they/them שזה כשהם לא מגדירים את עצמם גבר או אישה
אנונימית
לשון פנייה, זה כמו שאני פונה אלייך בלשון נקבה (לפי האנונימית). she/her /he/his they/them זה סוג של לשונות פנייה. לכולנו יש לשון פנייה, יש אנשים שפשוט מעדיפים לציין את זה אז הם כותבים את זה בביו או בתיאור וכו
אנונימית
זה טרנד.
איכס זה של ילדי סנטר
אנונימית
זה לשון הפניה שלהם.. כדי שאנשים יקראו להם בלשון פניה נכון, גם כי יש אנשים שלשון הפניה לא תואם למראה אז שלא יצא מצב לא נעים
לשון פנייה, אם מישהו כותב על עצמו he/him תפנה אליו כ"אתה" או אם אתה אומר עליו משהו תגיד "הוא"
אם מישהי כותבת she/her תפנה אליה כ"את" ואם אתה אומר עליה משהו אז כ"היא"
אם מישהם כתבו על עצמם they/them תפנה אליהם בתור "אתם" או אם אתה אומר עליהם משהו אז כ"הם"

אנשים מגדירים את לשון הפנייה שלהם כאיך שנוח להם שיפנו אליהם, she/her נוח לה שיפנו אליה כבת
he/him נוח לו שיפנו אליו כבן
they/them נוח להם שיפנו אליהם או כלא בן ולא בת או כגם בן וגם בת.

בנוסף יש כאלה ש"מערבבים" לשון פנייה
כמו he/she שפה אתה יכול לפנות אליו.ה גם כ"אתה" וגם כ"את"