4 תשובות
יש תוספי תזונה.. ובמקרה קיצון גם טיפול פסיכולוגי
אני חושבת שכדאי שתדברי עם מישהו ואפילו תלכי ליעוץ פסכולוגי זה יכול נורא לעזור :)
יש הפרעה שנקראת הפרעה דו קוטבית. האדם הסובל ממנה נמצא על אחד משני הקטבים באופן קיצוני ויכול לעבור מקוטב אחד לאחר באופן פתאומי ומאוד לא הדרגתי. אם את חוששת שיש לך כזה סוג של הפרעה (או אולי בכלל משהו אחר) את יכולה להתאבחן.

אני ממש לא מוסמך לאבחן אף אחד והפרעה דו קוטבית היא הפרעה די ידועה ולכן אוטומטית חשבתי עליה. זה לא אומר שמשהו לא בסדר איתך.
אם שה רק לכמה ימים זה בסדר אם זה תמיד זה לא רגיל