התחברות הרשמה

שאלה רצינית וחשובה עבורי. יש מישהי שאני מחבב כבר הרבה זמן...

היא יפה, ונחמדה ומאוד חברותית, ואני כבר הרבה זמן רוצה לגשת ולדבר איתה, אבל אני ביישן, ואני לא יודע אם היא בכלל יודעת שאני קיים, ודווקא אתמול היה נדמה לי שאני רואה אותה מסתכלת עליי כמה פעמים בטיול שהיינו בו ביחד, ואני לא יודע מה לעשות. שנינו דתיים, כך שאם נדבר וכולם יראו את זה, יחשבו שאנחנו חברים ולא יפסיקו להציק לנו על זה. מה לעשות?
8 ביולי 2018, 00:57
התאהבותהתחלותהתייעצותאהבה בגיל ההתבגרותייעוץ    
2 תשובות
לשלוח לה הודעה
H
Hannaa
שלח לה הודעה בוואטסאפ או באיזושהיא אפליקציה, ותתחילו לדבר שם ומשם זה יתגלגל לחיים האמיתיים
f
friendly dude
באותו הנושא:
יש לכם שאלות עבורי?
שאלה לבנים, ותהיו רציניים: יוריד לכם אם מישהי תהיה עם אף?
שאלה באמת חשובה, אני לא מהבנות האנורקסיות האלה שמחפשות צומי, רציני
איבדתי משהו חשוב מאוד עבורי ואני לא מוצאת אותו
שאלה רצינית.. בנים- הייתם יוצאים עם מישהי שהיא 1.47 שוקלת 80?
אולי הפעם היחידה שאני שואלת שאלה שבאמת חשובה עבורי...
שאלה רצינית איך להתחיל שיחה עם מישהי שעובדת איתי?
יש לי שאלה די מעניינת עבורי
שאלה רצינית וחשובה לחלוטין
שאלה רצינית וחשובה, בעקבות המקרים האחרונים. ** איך ממצאים / נהנים מהחיים? **
שאלה מאוד חשובה עבורי