שאלה רצינית וחשובה עבורי. יש מישהי שאני מחבב כבר הרבה זמן...
היא יפה, ונחמדה ומאוד חברותית, ואני כבר הרבה זמן רוצה לגשת ולדבר איתה, אבל אני ביישן, ואני לא יודע אם היא בכלל יודעת שאני קיים, ודווקא אתמול היה נדמה לי שאני רואה אותה מסתכלת עליי כמה פעמים בטיול שהיינו בו ביחד, ואני לא יודע מה לעשות. שנינו דתיים, כך שאם נדבר וכולם יראו את זה, יחשבו שאנחנו חברים ולא יפסיקו להציק לנו על זה. מה לעשות?