התחברות הרשמה

אני בכאסח עם אחותי וזה נושא די ארוך מישהו פנוי להקשיב לי?

22 באוקטובר 2021, 10:48
כתיבהעצותהקשבההתייעצותחינוך    
6 תשובות
אני
Yarden
?
Y
YG11
לא
G
GT5.0
אניי
ע
ערפדית אלפית
דברי אליי
פ
פרדי הוא שלי~
אני יכול
t
thebluewoolf
באותו הנושא:
מצאתי מחברת של אחותי (תיכנסו פליזז קצת ארוך אבל)
רבתי עם אחותי(ממש ממש ממש ארוך)
יש לי תסבוכת עם אחותי (זה די ארוך אבל בבקשה בבקשה תנסו לעזור)
יהיה לאחותי ב00:00 יומהולדת מישהו יכול לכתוב לה ברכה ארוכה ומושקעת?
נושאי שיחה עם אחותי
אחותי גורמת לי לבכות.(ארוך..)
אחותי היא ממש עצלנית! זה קצת ארוך..
מישהו יכול לתת לי נושא לטקסט טיעון ארוך כי אני צריך לכתוב אחד
בבקשה מישהו שטוב בהיסטוריה ויכול לעזור לי בשאלה מסובכת וארוכה??(נושא תעמולה)בבקשה
מישהו שאני מכירה ואנחנו קצת בכאסח הוא הגיב לי בתמונה איקס מה זה אומר ?
אחותי קנתה לי חולצה יפה מחול ומסתבר שהיא קצת ארוכה בשבילי יש דרך להקטין אותה