5 תשובות
דברי איתה מלב אל לב ובאיזשהו שלב זה יעבור בטוח ואני ואחותי התאומה רבות בלי סוף וגם לי יש בעיות עצבים אבל זה עובר אחרי כמה זמן
תגידי לה שאת באמת אוהבת אותה ורוצה להיות בקשר טוב איתה,ותדברו על זה..
אנונימית
וואו, ממש מסובך
תנסי לדבר עם אחותך על זה ואולי בפעם הבאה שהיא תבקש בגד תיתעלמי ואז תגידי לה נעים לך? או משהו כזה
תנסי לדבר עם אחותך על זה ואולי בפעם הבאה שהיא תבקש בגד תיתעלמי ואז תגידי לה נעים לך? או משהו כזה
שואל השאלה:
דיברנו הרבה על הדברים האלה וזה אף פעם לא עזר
אי אפשר לספור את כמות השיחות שלנו על הנושא הזה והיא כל פעם אומרת שהיא תנסה לשנות את זה אבל זה אף פעם לא מתממש
דיברנו הרבה על הדברים האלה וזה אף פעם לא עזר
אי אפשר לספור את כמות השיחות שלנו על הנושא הזה והיא כל פעם אומרת שהיא תנסה לשנות את זה אבל זה אף פעם לא מתממש
אנונימית
תגידי לה על תדברי עכשיו זה חשוב תגידי לה את זה ואני מקווה שהיא תבין