20 תשובות
אין לך דרך לגבוה, אבל אני בטוחה שאת יפה בכל מצב גובה זה לא אישיו בשום מצב
למה מה רק בנים צריכים להיות גבוהים
שואל השאלה:
אוף באמת שזה הורס לי את כל הבטחון
כל פעם שאמיר ואתה בת שגבוהה אני כל כך מקנאה, זה לא פייר אני מרגישה שהן יותר שוות ממני
אוף באמת שזה הורס לי את כל הבטחון
כל פעם שאמיר ואתה בת שגבוהה אני כל כך מקנאה, זה לא פייר אני מרגישה שהן יותר שוות ממני
אנונימית
שואל השאלה:
לא נכון בנות גם צריכות להיות גבוהות
לא נכון בנות גם צריכות להיות גבוהות
אנונימית
לא מה פתאום איזה גובה את?
שואל השאלה:
לא רוצה להגיד כי אתה תכעס או משהו
לא רוצה להגיד כי אתה תכעס או משהו
אנונימית
פרנציפ את אומרת עכשיו
שואל השאלה:
אממ מה זה פרנציפ?
אממ מה זה פרנציפ?
אנונימית
אינלי כוח להסביר
שואל השאלה:
אתה רוצה לדעת מה הגובה שלי?
אתה רוצה לדעת מה הגובה שלי?
אנונימית
כע
שואל השאלה:
אני
אני
אנונימית
מה את סתומה? אני חשבתי איזה 145 או משהו
שואל השאלה:
j
j
אנונימית
אני בעצמי עוד לא בגובה הזה
חמודהה אני אתקע בגובה מטר חמישים.
באה החלפות??
באה החלפות??
אנונימית
שקט, זה פצצה
אנונימי
עזבו היא סתם דפוקה
מה הגובה
לפי האנונימית למעלה את עברת את מטר חמישים וחמש לפחות לא?
זה מהמם
זה מהמם
באותו הנושא: