8 תשובות
אולי
ותזמיני אותה לדייט מה יש לך להפסיד
ותזמיני אותה לדייט מה יש לך להפסיד
כן זה כנראה אומר שהיא נמשכת לבנות
ואת יכולה להגיד לה אז רוצה לצאת איתי לדייט?
ואת יכולה להגיד לה אז רוצה לצאת איתי לדייט?
כן .תעדכני!
שואל השאלה:
תאחלו לי בהצלחה, היא כאן לידי!!
תאחלו לי בהצלחה, היא כאן לידי!!
אנונימית
בהצלחה אהובה
תזמיני אותה
בהצלחה !! תעדכניי
ברור תנצלי את זה וטוסי להנות איתה המון ...
(לא לשכוח לעדכן אחר כך איך היה )
(לא לשכוח לעדכן אחר כך איך היה )
באותו הנושא: