8 תשובות
אולי
ותזמיני אותה לדייט מה יש לך להפסיד
כן זה כנראה אומר שהיא נמשכת לבנות
ואת יכולה להגיד לה אז רוצה לצאת איתי לדייט?
כן .תעדכני!
שואל השאלה:
תאחלו לי בהצלחה, היא כאן לידי!!
אנונימית
בהצלחה אהובה
תזמיני אותה
בהצלחה !! תעדכניי
ברור תנצלי את זה וטוסי להנות איתה המון ...
(לא לשכוח לעדכן אחר כך איך היה )