19 תשובות
זה יפה ועצוב באותו הזמן חח!
שואל השאלה:
אני אני ואני+ben-
אוו אתם באמת חושבים? עבדתי על זה חודשיים!
אני מותשת מאד. אני מקווה שזה גרם לכמה אנשים להזדהות עם הסרטון ולהרגיש טוב...
חשוב לציין שאני בסדרר
אנונימית
שואל השאלה:
גלידה1- מה זה הראה לך?
אנונימית
מסך שחור אפרפר
זה גרם לי להיות עצובה למאו
ממש יפה האמת
שואל השאלה:
באמת? איזה מוזר... לחצת על הכפתור שמוריד? את הקובץ ...?
אנונימית
שואל השאלה:
small girl- חחח אני חייבת לציין שהייתי בטוחה שאף אחד לא יצפה בבוחשיט שעשיתי ומתברר שכן צפו, תודה לך!
אנונימית
מצטערת,זה לא נכנס לי:/
וואו אהבתי
שואל השאלה:
כדי להכנס אתם צריכים ללחוץ- לחץ להורדה, זה כתוב בקטן, ואז זה יראה לכם שהקובץ ירד ותוכלו לצפות :)
אנונימית
חחח אין בעד מה :)
שואל השאלה:
אני מפחדת...^
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו...
אני לא... לא בעיניין של להתפרסם.. אני מפחדת.. מכל מיניי דברים.. אני לא כזאת פתוחה...
אנונימית
שואל השאלה:
ותודה רבה.
אנונימית
וואו זה ממש יפה
אני ממש אהבתי!ואני גם מזדהה❤
שואל השאלה:
תודה לכם :);
אנונימית
שואל השאלה:
תודה xd ^
*אושר*
אנונימית
האמת שזה לא עשה לי משהו מיוחד, אבל זה אולי כי אני אוהבת דברים יותר מסובכים ופחות פשוטים כאלה אם הבנת אז אל תרגישי רע עובדה שאהבו. תמשיכי מתחברים לזה כל הכבוד!
אנונימית