7 תשובות
לא
לא. אני פשוט ארגיש פחות בטוחה בידיעה שעכשיו כל מי שלא מחוסן יכול להיכנס למקומות עם הרבה אנשים ויש סיכוי גבוה יותר להפצה של הוירוס. אני מעדיפה את המצב של התו הירוק
אני לא חושבת שהם מתחסנים בשביל התו ירוק, הם מתחסנים כדי לקבל את החיסון ולהיות מוגנים
nah
אנונימי
אני מתחסן בשביל בריאות לא בשביל הטבות