12 תשובות
עוד הרבה מאוד זמן לדעתי
אני מניחה שבקרוב
כנראה שכן כאילו יום אחד
ניראה לי שכן
k7
מתישהו כנראה
לא בקרוב
לך תתחסן
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא יכולה אני מתחת לגיל 16
אה הבנתי באסה
תצטרכי לחכות שתוכלי להתחסן כי כנראה יקח זמן עד שיבטלו את זה
אנונימי
שואל השאלה:
אני לא מתחסנת כי החיסון הזה בגדר ניסוי ואני מפחדת מתופעות לוואי
אני גם לא מתחסנת אל תתחסני עצה שלי את לא יודעת איך זה ישפיע עוד עשר שנים זה גם חיסון ניסוי רק ישראל ככה ממהרת להתחסן לכן זה קצת חשוד
כשיגמר הקורונה כן
לא בקרוב בגלל, אנשים שלא מתחסנים כי דודה שלהם מצאה מחקר "אמין" על זה שהחיסון גורם לנזק