2 תשובות
אז תמיד תזכרי, שהצלחה ועיסוק הם חשובים, כי הם נותנים תחושת סיפוק שמובילה בסוף לשמחה.
אבל עוד משהו לא פחות חשוב שמוביל לשמחה, הוא ההנאה והכיף שבדרך.
אבל עוד משהו לא פחות חשוב שמוביל לשמחה, הוא ההנאה והכיף שבדרך.
שואל השאלה:
נכון, אבל לצערי אני שבויה בתפיסה שאם אני לא פרודוקטיבית אז אני לא בסדר.
החשיבה הזאת עזרה לי פעם להשיג דברים שלא הייתי משיגה בלעדיה, אבל זה נהפך לנטל כשכואב לי הראש לדוגמא וכל המחשבות שלי זה: "אני חייבת לכתוב עכשיו או חייבת לסדר את החדר ודברים כאלה."
נכון, אבל לצערי אני שבויה בתפיסה שאם אני לא פרודוקטיבית אז אני לא בסדר.
החשיבה הזאת עזרה לי פעם להשיג דברים שלא הייתי משיגה בלעדיה, אבל זה נהפך לנטל כשכואב לי הראש לדוגמא וכל המחשבות שלי זה: "אני חייבת לכתוב עכשיו או חייבת לסדר את החדר ודברים כאלה."
אנונימית
באותו הנושא: