4 תשובות
תלוי קוד לבוש למה, לבית ספר, לא באמת רק כזה שיהיה מכנס שלא מראה את התחת. אבל בנגיד מסעדה, ברור כי צריך להיות מסודרים ושכולם יראו אותו דבר
כאילו, אם זה בבית־הספר... אז כן. גם לבנים וגם לבנות.
לא
אנונימית
לא חושבת שצריך קוד לבוש נניח אצלינו יש ואני שמה ז הולכת איך שבראש שלי ובגלל שיש אצלינו בשכבה המון פמיניסטיות ולוחמות צדק כאלה ועושות מה באלי כזה אז אם מעירים לאחת כולן מתחילות לצאת על הקוד לבוש וזה אז גם שמעירים לי יש גיבוי כי כולן שמות ז על הקוד לבוש וזה
אנונימית