117 תשובות
מיותר ומגביל
שכל אחד ילבש מה שהוא חושב לנכון למעט מקום עבודה, צהל, בית הספר
וואלה לרוב צריך את זה.
במיוחד בני נוער, או יותר נכון בנות נוער.
תודה על המינוסים חמודים
אם זה לא מקום פורמלי או רשמי, אני לא חושב שזה נחוץ.
011
מיותר
אנונימית
חולצת בית ספר היא לגמרי בסדר בעיניי, אני אישית מעדיפה להגיע לבית ספר עם בגדים אחידים, ומחוץ לבית ספר להתלבש בצורה יפה.
מעבר לזה, מיותר מאוד.
אם נגיד מדובר על קוד לבוש בכללי ללכת ברחוב ככה אז ממש ממש נגד. אבל אם זה בצבא או במקום כלשהו שמייצג אותנו אז כן.
זה קצת מגביל בגלל שהמון אנשים מבטאים את עצמם דרך לבוש
(אני מניחה שמדברים על קוד לבוש בבית ספר)
לא טוב
צריך לתת לילדים להתבטא
לפי דעתי כדי לאפשר לפחות בבתי הספר לבוא עם לבוש חופשי
שהוא טוב מאוד
לדעתי זה מיותר, נכון שזה בגלל שיש ילדים יותר עשירים ויש כאלו יותר עניים אבל זה לא בדיוק עוזר כי עשירים יכולים לבוא עם תכשיטים, טלפון ודברים יקרים אז לדעתי אין כזה הבדל...

מצד שני אני גם לא צריכה לחשוב מה ללבוש היום שזה טוב שיש קוד לבוש
אנונימית
הקוד לבוש בבתי ספר חרא, באמת, כל כך נורא. העובדה שלבנים אין שום קוד לבוש ולבנות יש מגילה מזעזעת. מה מיני בכתפיים. פשוט פנטסטי איך אסור ללכת עם ליטרלי כתפיים בבית ספר אבל בסדר להחפיץ בנות בנות ליטרלי 12. מסיח דעת? מה אתם פדופילים? מכאן מגיע הרעיון המטומטם שאונס קשור ללבוש, כאן זה מתחיל. אם הייתי עכשיו באה לזכר ואומרת לו שאני רואה משהו ושזה מסיח דעת הוא היה נגעל, אז למה זה כזה קל כשזה בנות? למה זה נגד החוק ללבוש ליטרלי גופיה ולבנים הכל בסדר?

הו וואו! עשו לי מינוס! פנטסטי! אתם מנרמלים החפצה של קטינות וסקסיזם3>
טוב מאוד ככה לא צריך לחשוב מה ללבוש
אנונימי
מיותר
1. החוקים לא חלים באופן שווה על בנים ובנות וזה כבר מעצבן
2. הם ממש מגזימים עם האורך שהמכנסיים צריכים להיות, אני מבינה שהם לא מרשים לבוא עם מכנס שרואים חצי מהתחת, אבל עד הברך??? סורי אבל לא יקרה
3. למה אסור גופיות? מה מושך/מפתה בפאק^נג כתפיים שלי אני לא מצליחב להבין (כנל עם חולצת בטן)
4. אני יכולה להבין את הקטע של חולצת בצפר כי יש אנשים שאין להם כסף לקנות הרבה חולצות ומותגים אבל הם מגזימים, אין קוד לבוש על נעליים נכון? מצידם שאני יבוא לבצפר עם נעל של 1000 שקל ומישהו עם נעל יד שלישית, אז כן, החוק הזה נועד (גם) בשביל לעשות שוויון בין כל התלמידים, אבל בתכלס זה לא באמת עושה כלום
5. מסקנה: חרא חוק וצריך לבטל אותו (לפחות קצת להקל על החוקים)
אני בבית ספר ללא קוד לבוש ואני מתפללת שיהיה. כולם חולמים על בית ספר בלי קוד לבוש אבל תאמת זה די סיוט
למה? בשלי אין וזה ממש טוב
כי אני מרגישה שהבגדים שלי פתטיים לעומת אחרים. זה לא כיף לבוא לבית ספר לבושה בייסיק בטירוף ולראות שאנשים מתלבשים ממש יפה. הלוואי והיה לנו לבוש קבוע, ואז לא הייתי צריכה להסתבך בלמצוא בגדים
מיותר מגביל
ומפכית יצירתיות
למשל אני רוצה בטירוף כבר להתחיל את הבית ספר, אבל מרגישה שהארון שלי מעפן. אז אני כל היום רק חושבת על לקנות מהר בגדים, עם הכסף שאין לי. בקיצור, זה עושה לי חיים מאוד מאוד קשים
בצהל ומקומות ממשלתיים ורשמיים ברור שלגיטימי
אם מדובר על בית ספר, לדעתי מיותר, אפשר פשוט להגביל גופיות, חולצות בטן ושורטים, אבל לא מבינה מה האובססיה לסמלים וחולצות חלקות
זה כמו שלא תראו שופט מגיע עם גופיה לבית משפט נכון? כי הוא צריך לכבד את עצמו ואת המקום. אף אחד לא אמר שכתפיים זה מיני, זה בשביל לכבד את המקום. כי לבוא עם גופייה ושורטס זה לא מכבד לא אתכם ולא את המקום אני יודעת שזה כואב לשמוע (מדובר על בית ספר לא על סתם ברחוב)
אנונימית
מסכימה עם אנונימית^
בית ספר זה מקום מכובד
אנונימית
אישית אני מתה על זה.
בכל מקום שהייתי היה קוד לבוש גם בעבודה שאני נמצאת בה עכשיו וזה כל כך מקל עליי.
בלי כאב ראש של מה אלבש, ושזה לא יראה רע לצד הבגדים של האנשים האחרים.
זה מוריד ממני כל כך הרבה לחץ ומחשבה מיותרת, אני צריכה תלבושת אחידה, אני יודעת שאני אראה כשווה בין שווים על כל שאר האנשים, וזה גורם לי לתחושת הקלה משמעותית.
לדעתי צריך קוד לבוש לא תלבושת אחידה אני יכולה להבין בלי גופיות נגיד אבל סתם מגביל ומעצבן
תלוי איפה
נגיד מסיבות וזה זה ממש מגניב
בית ספר זה מעצבן ומיותר אבל אני יכולה להבין למה
מיותר מאודד
אנונימית
שהוא חשוב? בעיקר בביתי ספר, צה"ל, עבודות למיניהן? (משטרה מכבי אש וכזה?)
בסדר
אנונימית
דווקא בבית ספר צריך לא צריך לבטל את זה כי לא כל התלמידים יכולים להרשות לבוא לעמצם עם מוצגים ויש ילדים שאין להם כסף לזה אז הרעיון שכולם יבואו באותה חולצה מאפשר לכולם להרגיש שווה יותר
אני חושבת שהוא מיותר חוץ מהקטע שתלמידים לא צריכים להגיע כמו זונות כולל בנים
מיותר. היום הוא כבר לא פקטור.
חשוב בנוגע לבגדים צמודים או קצרים מדי
אנונימי
לדעתי חולצת בית ספר זה סבבה.
אבל כל החוקים האחרים נוראיים, אסור מכנסיים קצרים, אסור קרעים, אסור חצאיות קצרות, אסור כפכפים, אסור עגילים לא צמודים, אסור לק לא לבן וכו וכו וכו.
לדעתי צריך לקבוע קוד לבוש במסגרת חולצת בית ספר אחידה וthats it.
כל השאר פשוט מיותר, ובתכלס אף אחד לא אוכף את זה.
מדי פעם תופסים ילד מסויים והוא הקורבן בשביל שכולם "יפחדו" אבל אף אחד לא שם זין.
סתם מיותר באמת וזה הזוי בעיני שיש כלכך הרבה חוקים.
זה ליטרלי בית ספר, לא בית משפט ולא צבא.
תאמינו לי דלק בצבע ירוק לא משנה את האופי/המראה של הבנאדם לעומת צבע לבן.
זה לא מעניין אף אחד בתכלס, אולי מסתכלים לרגע אולי מחמיאים אבל לא שופטים לפי זה.
אני אוהבת איך שכולם שונאים את הקוד לבוש
אבל בשנייה שהם רואים שבחול הכל הרבה יותר קשוח הם ישר רוצים כזה

ושתדעו שזה לא רק בבית ספר
החשיבה הראשונית היא בית ספר

זה לא רק בית ספר
מיותר לגמרי
מזעזע
תלוי בהרבה דברים בכללי שכל אחד ילבש מה שהוא רוצה אבל יש מקומות שכן צריך קוד לבוש למשל בית משפט בית כנסת בית קברות וכל מיני מקומות כאלה
כל עוד זה לא חובה זה פסדר
אין בעיה עם זה.
אני לא בהכרח בעד תלבושת אחידה אבל צריך שיהיו חוקים לגבי אופי הבגדים,אורכם וכו'.
הייתרונות והחסרונות שלו בעיני שווים כאחד ונורא קשה לקבל החלטה חד משמעית לגביו
הלוואי
ברחובות לא.
בבית הספר ומקומות כאלה כן.
תלוי איפה...
אני אישית לא אוהבת תלבושת אחידה בבית ספר כי זה נראה מזעזע עליי ואני לא יכולה להראות טוב

תעשו לי מינוסים מה אכפת לי... גם עם תלבושת אחידה קשה לי לבחור מה ללבוש בבוקר אז אין הבדל.
דבר שצריך וטוב שיש אותו.
חשוב. לדעתי מאוד חשובה האחידות בבגדים. בכיתות א-ג אני הייתי בבית ספר שלא חייב תלבושת אחידה, ולמשפחה שלי לא היה הרבה כסף, אז לא יכולתי לקנות בגדים יפים או מותגים וכו'. אז כשילדים אחרים הגיעו עם בגדים יקרים ויפים, ממש הרגשתי לא נעים והתביישתי וקינאתי. זה גורם להפרדה רצינית- בגדים זה ביג דיל בשביל ילדים. בגלל זה עברתי לבית ספר אחר שכן חייב תלבושת אחידה וזה הרגיש לי הרבה יותר טוב. מה שכן, אני חושבת שקוד הלבוש צריך להיות אחיד גם לבנים וגם לבנות.
אנונימית
שיעשו הגבלות ללבוש אם צריך אבל אין צורך בבגדים אחידים
לפי דעתי זה טוב. בלי קוד לבוש בבית ספר הייתי משתגעת כל בוקר מה ללבוש
ככה הכי קל ואי אפשר לשפוט אחרים
לא קשור בבקוסרים וחזיות,לפי דעתי אם לי היה בית ספק שכולם יבואו איל שהם רוצים אבל בואו יש גבולות לא חשוף אבל אפשר חולצות בטן ושורט קצר לפי דעתי זה בסדר בואו חא נגיע רלמות של "חזיות ובוקסרים"
יש לזה 2 צדדים
מצד אחד זה ממש מיותר וזה גם לוקח המון כסף לקנות המון חולצות בצבעים שונים
אבל
כשאתם הולכים לבית ספר והמשפחה שלכם לא הכי עשירה , איך תרגישו כשתראו ילדה עם חולצה ממש יפה ויקרה ?
תרגישו נוראי שלא תוכלו לקנות כזה
אנונימית
קוד לבוש זה פשוט חרטא אני ךא מבינה מה הקטע שבנות לא יכולות ללבוש מכנסיים קצרים מה זה פאקינג מחרמן בנים לראות את היריכיים שלי כאילו לא הבנתי מה זה הדבר אנחנו צריכות לסבול מחום כי העולם החליט שבנות לובשות מכנסיים קצרים יותר .
שכל אחד ילבש מה בטיזי שלו
מטומטם.
זה תלוי לאיזה מקומות.
זה בסדר אבל נגיד בבית ספר שלי אנחנו צריכים לבוא עם מכנס עד אחרי הברך וממש חם ככה זה בסדר שתהיה הגבלה אבל למה להיות קיצוניים באמת למה אי אפשר קרעים בגינס פירסינג צבע בשיער או ציפורניים מעוצבות מה אכפת להם???
מיותר
מסכים
לא מתה על זה אני חושבת שכל אחד צריך לבחור איך להתלבש ויש אנשים שאוהבים לבטא את עצמם עם הלבוש שלהם, אבל מצד שני יכול להיות שזה יגרום לאי נעימות שפיתאום יש לו ולו כסף לקנות מותגים או חולצות/מכנסיים יקרות ויכול להיות שלמישהו אחר קצת קשה יותר לגבי הכסף.
אבל מה שכן אם כן מגבילים אותנו בלבוש אז שלפחות יתנו לנו בחורף ללבוש סווטשירט מקושקש או סוודר.... מה אני צריכה לקנות גם סווטשירט לבית ספר למה לפחות בזה לא יכולים לתת לנו חופש
הרבה חושבים שזה מיותר ומגביל אבל יש ילדים שאין להם כסף לקנות בגדים יקרים וחולצות יפות וכל החר@ הזה אז כן קוד לבוש אולי לא עוזר לך אבל להרבה ילדים ואני אפילו מכירה כמה זה מאוד עוזר ובזכות זה הם לא צריכים להרגיש שונים בגלל פaקינג לבוש
אנונימית
בנים כבר באים עם בוקסרים לבית ספר
אנונימית
לפעמים מיותר ולפעמים לא
מיותר רצח
לא אוהבת, זה ממש מגביל ומעצבן
לדעתי זה באמת יכול לחסוך לי זמן בלבחור בגדים , ואז אני אספיק לעשות עוד דברים (כמו לאכול ארוחת בוקר בבית ודברים כאלה)
מיותר מאוד ואם כן הוא צריך להיות שיוויוני
מיותר רצח באמת
אבל נגיד צבא אני בעד כי זה מייצג
חרא עך קוד לבוש
מיותר. במיוחד הקטע הזה של חולצות בית ספר, שכל אחד ילבש איזו חולצה שהוא רוצה אבל לא חושפנית אני לא מבינה את הבעיה?? נכון זה מקום מכובד וזה אבל מה זה ככ משנה הסמל!??!
מיותר לגמרי
שזה מיותר
מי שלא טוב לו שלא יסתכל
סמל בית ספר אני יכולה להבין? אבל אורך מכנסיים? וחולצות בטן? שטויות
זה עולם חופשי, אנחנו סאים לבית ספר כדי ללמוד לא בשביל שימדדו לנו את הבגדים עם סרגל
שזה פותר בעיה אחת ויוצר בעיה אחרת אז מיותר
מיותר
שיהיה אפשר גם וגם, כי תכלס אם אני באה לבית ספר שלי בלי סמל מעיפים אותי הביתה. לקחו לי את הגקט כי הוא היה בלי סמל, אז שיהיה אפשר בלי אבל מי שרוצה שיבוא עם כי זה סתם מעצבן לשבור את הראש כל יום מה ללבוש.
אנונימית
בבית ספר זה לא הכרחי. אני מזועזעת שמורים אומרים שזה מסיח את הדעת כשילדות בנות 15 מסתובבות עם מכנס קצר וחלצת בטן. חם בקיץ, כל מי שלא נאה לו לראות בנות בגופיה שיסתכל על הבנים הם גם ככה עושים את זה
אנונימית
לא הייתי צריך את זה ולא אצטרך
אני יודעת שאני ישמע הכי חננה בעולם אבל אני באמת חושבת שזה חשוב מכיוון שיש אנשים שאין להם מספיק כסף וניסיון אישי זה לא כיף להגיע לבית הספר ולראות שכולם לבושים בבגדים יקרים ומותגים ובינתיים אני עם חולצה יד 2
רשמתי תגובה ושלחתי לפני שסיימתי אז אני אמשיך
אני יודעת שאני ישמע הכי חננה בעולם אבל אני באמת חושבת שזה חשוב מכיוון שיש אנשים שאין להם מספיק כסף וניסיון אישי זה לא כיף להגיע לבית הספר ולראות שכולם לבושים בבגדים יקרים ומותגים ובינתיים אני עם חולצה יד 2
אני לא מדברת על חולצות בטן וכאלה כאילו אני חושבת שזה סבבה נגיד שירשו לבוא עם גופיות חלקות עם סמל או עם חולצות בטן חלקות וסמל ושזה יהיה באותו מחיר ולגבי מכנסיים אני לא רואה הבדל אם יבואו עם קצר או ארוך אני חושבת שההגבלה היחידה במכנסיים צריכה להיות לא מותגים יקרים כדי שלאחרים פשוט לא יהיה מבאס
זה נכון
אני חושבת שאפשר בקלות להתלבש בצורה יקרה גם ללא ההגבלה (תכשיטים לדוגמא )... אני אומרת לאנשים שיש לי יש שתי טבעות (ירושה משפחתית), עם יהלומים קטנים. ואני מבטיחה לכם שזה הרבה יותר יקר ורואים.
או הבנות בכיתה שלי שתוקעות צמידי פנדורה ביותר מאלף שקל
אסור אודם ולק אגילים אפשר קטנים
*עגילים (זה לכם בנות)
rainbow girl אז זה לדעתי צריך להיות אסור לזה יש נגיד תועלת
ואי אפשר לצבוע את השער
זה בסדר כמעט כולם בכיתה שלי יכולים להרשות את הדברים האלה...
גם אם לא - יש כל כך הרבה זיופים טובים.
אני לדוגמא שקלתי להשיג טבעת קטנה (עשוייה כסף) כתחליף לטבעת יהלום כדי לא לאבד אותה, אז התחלתי ללבוש אותה - וזה אותו הדבר מבחינת ההרגשה והיחס לזה. הבעייה היא שציפוי זהב דוהה בקלות ואני צריכה להחליף אותה... יש לכן לק מומלץ?
אבל האם לכולם בבית ספר שלך יש?
סאיקי א
1. לגבי איפור כשזה איפור עדין אין סיבה שזה יהיה אסור וגם עגילים אין סיבה שיהיה אסור אבל לק ג'ל עם בנייה צריך להיות מוגבל לדעתי שזה יהיה בלי בנייה כי אני מכירה המון בנות שמקנאות בבנות כאלה כי להן אין כסף
2. לגבי צבע אני לא חושבת שלמישהו יש את הזכות לקבוע לי איך השיער שלי יראה אז את החוק הזה לדעתי צריך לבטל
rainbow girl מגניב שכמעט כולם בכיתה שלך יכולים אבל תזכרי שגם אם זה ילד אחד זה יכול ככ לפגוע בו
ככה זה אצלי אני לא מבין בשיט של בנות (סליחה על הביטוי אם זה ירגיז מישהו) ואני מסכים איתך שיתנו לי להחליט מה אני שם
שכר הלימודים במקום הזה עולה על אלף שקל בחודש...
בנוסף אני בטוחה (מניסיון) שיש מספיק חיקויים אכותיים לתכשיטים שהן יכולות ללבוש כדי להיראות טוב יותר...
ברור שלא לכולם בבית ספר יש - אבל ליותר מ90 אחוז כן בוודאות
קוד לבוש זה אחד הדברים הכי טיפשיים שהחברה יצרה. באמת. זה כאילו להלביש את כולם אותו דבר ,כאילו רובוטים.
זה פשוט גועל
יכול להיות שבשבילך הוא עולה אלף שקל יש אנשים שהמדינה ממנת להם חלק מהכסף
רב הילדים על מלגה מקושרים לבית ספר בדרך כלשהי...
אני גם לא חושבת שאתם מבינים כמה קל וזול זה לקחת טבעת עם אבנים קטנות מצופה בזהב לבן - ולטעון שהיא טבעת יהלום, לרב אני לובשת את זה כי אני לא רוצה לאבד ...
אתה יודע איזה מזעזע זה להיות הילדה היחידה בכיתה שלא לובשת חולצה ב300 שקל נעליים ב500 ומכנס ב200? יוסי אלפנט
אני מבזבז שלושים מקס 70 על חולצה מה זה
rainbow girl חחממש לא זה לא עובד ככה אני עכשיו נרשמת לבית ספר חדש והגשנו בקשה למדינה לעזור לנו בכסף והם אישרו
בתור אחת שנלחמה לבטל את התלבושת בבית הספר שלה הבנתי שזו הייתה טעות בדיעבד...
הסמל בוטל אבל היו הרבה ילדים שעדיין לבשו חולצות בית ספר בגלל קושי לחדש את המלתחה..
אנונימית
סאיקי א זה מה שאני אומרת שזה ככ מבאס אני אספר לכם את האמת עליי שכמעט כל החולצות שלי הן מיד שנייה כי ההורים שלי היו צריכים לבזבז את הכסף על אוכל ולא נשאר להם כסף לבגדים
אנונימית חד משמעית מה שאני חושבת
אני לא משקיע בביגוד כי למה
בכללי הקונספט של להשקיע במראה לא טוב מנטלית
וואי להשקיע במראה זה מזעזע איכשהו אני תמיד בוכה בס
בסוף*
אני יכולה לשאול משהו להב (כתור משהי שהבגדים שלה יד שנייה),
אם הבגדים שלך יד שנייה, איך זה מונע ממך להשיג מותגים יד שנייה?
הגינסים שלי ממותגים וגם הם מיד שנייה (אני חושבת שנוצרו קשרים בין ההורים שלי להורים של כמה בנות בגיל מעליי שזה קטן עליהן)..
יש לי די הרבה גינסים וחוסר כוח למדוד אותם...
איך אין לכם מותגים מיד שנייה?
לא!! לא נחוץ בכלל זה כל כך מיותר. יש הבדל בין להכריח אותנו ללבוש דברים ספציפיים לבין להגיד לנו כדי שלא נלך עם תחתונים וחזייה שאסור חולצות בטן ומכנסיים שרואים את כל התחת
מי לובש חולצה ב300 שקל?
או נעליים ב300 שקל (אלא אם כן מידת הרגל שלך כבר התקבעה ואז אפשר להוציא 800 שקל על שורש איכותיות)
מי בכלל שם לב לזה?
המקסימום ששמים לב אליו זה לתכשיטים - וגם זה צריך להיות קטן כדי להיראות יקר...
ולגבי הטיעון הכלכלי אני מסכימה וזאת הבעיה למה עשו את זה מלכתחילה. ואז במקום לבזבז את הכסף על חולצות בית ספר מהתחלה לבזבז אותו על בגדים רגילים כדי שמחוץ לבית ספר גם יהיה עם מה ללכת
יש לי נעליים 300 שקל הכי הרבה שבזבזו עליי בנעליים היה 450
לא רציני שאם הבגדים יפים זה לא משנה גם לנו יש בעיות כלכליות ואני קונה בגדים בשוק עכשיו זה נשמע רע אבל באמת שזה יפה ויש שם מותגים מקסטרו וזה וכשאתה לובש אף אחד לא רואה את המחיר אלא אם כן בטעות שכחת להוריד את הטיקט
למה זה יצא לי כפול אבל נו
rainbow girl זה יד שנייה מתרומה זה לא עולה לי בכלל כסף ואנשים שתןרמים בגדים לרוב לא יתרמו בגדים יקרים
פייפר מקלין זה לא נקרא תלבושת אחידה זה נקרא איסור הכוונה בתלבושת אחידה זה ללבוש סמל בית ספר ומכנס אחיד מה שאת מדברת נקרא צניעות או לפחות ככה הם קוראים לזה
זאת הבעיה בכללי כי יש בגדים רגילים ב-200 שקל והבגדים הרגילים שלי זה בגדים שנראים כמו סצרטוט הבגדים הרגילים של כולם הם לא מה שאני יכולה להרשות לעצמי
פייפר מקלין לא נראלי הבנת אין לי כסף גם לבגדים בשוק אני מקבלת בגדים בתרומה מאחרים הבגדים שלי לא נראים מיוחדים או משהו
אני רק רוצה שלפני שאתם עונים תנסו לחשוב איך זה בשבילכם להיות היחידים שמגיעים לבית ספר עם חולצה חלקה וטייץ