התחברות
הרשמה
למה אנחנו חייבים לנשום אוויר מה יש בו שהוא כל כך חשוב לגוף שלנו
21 באוקטובר 2021, 07:00
נשימה
גוף
מדע
2 תשובות
חמצן.
Malia
שואפים חמצן שעוזר לתהליכים של הפקת אנרגיה בתא ונושפים פחמן דו חמצני כדי להיפטר ממנו
אנונימי
באותו הנושא:
יש כמה בליבריות שאמרו לי שאני צריכה להפסיק לנשום כדי שישאר מספיק אוויר לג'סטין
יצא לכם לצאת לנשום אוויר ולדבר עם אלוהים על החיים שלכם ועל הדברים הקשים שעברתם ?
יהיה לנו אוויר לנשום בלי האמזונס?
אם אני לבד ברחוב מותר לי להוריד לשנייה את המסיכה לנשום אוויר ואז לשים אותה חזרה?
נורא קשה לי לנשום, אני מרגישה שאני חייבת לנשום עמוק כדי למלא את עצמי באוויר אבל אני לא מצליחה, מה לעשות?
בנאדם שהוא בבידוד מותר לו לנסוע באוטו לבד כאילו "לטייל" סתם לנשום אוויר
יש פה אנשים שקשה/ היה קשה להם לנשום עמוק או הרגישו/ מרגישים שהם חייבים לנשום חזק כי אין להם אוויר?
זה מסוכן לצאת החוצה לנשום אוויר?
אני לא מצליחה לנשום עמוק ואני מרגישה כאילו לא נכנס לי מספיק אוויר כשאני נושמת
גם לכם קשה לנשום במזג האוויר הזה ?
לאכול אוויר כול הזמן או לנשום ריחות של אוכל כול הזמן?