3 תשובות
לפי מה שאת אומרת, נשמע שהן מקנאות בך. הן מנסות להוריד לך את הביטחון כי הן מקנאות בך, הכל מקנאה ורוע. קודם כל, אני גאה בך שאת לא מאפשרת להן להוריד לך את הביטחון ושלמרות כל מה שהן עשו את עדיין אוהבת את עצמך- כי ככה צריך. לא משנה מה, תמשיכי כך ואל תתני להן להוריד לך את הביטחון בשום אופן!
ועכשיו... איך מטפלים בזה? סיפרת למישהו בכלל?
אני חושבת שעלייך לערב את המחנכת/ יועצת/ מורה מסויים.. אפילו מנהל אם השאר לא עזרו לך, ולדווח עליהן- כי הרי הן לא הקשיבו לך ואם לא תערבי גורמים אחרים כנראה שהן לא מתכוונות להפסיק עם זה.
ועכשיו... איך מטפלים בזה? סיפרת למישהו בכלל?
אני חושבת שעלייך לערב את המחנכת/ יועצת/ מורה מסויים.. אפילו מנהל אם השאר לא עזרו לך, ולדווח עליהן- כי הרי הן לא הקשיבו לך ואם לא תערבי גורמים אחרים כנראה שהן לא מתכוונות להפסיק עם זה.
אני שמחה שאת עונה להן ולא שותקת! זוג קנאיות, זה מה שהן. כואב להן כשהן רואות כמה את יפה או איך הגי'נס יושב עליך מושלם, לכן הן חייבות להגיד משהו. אפסיות בריבוע.
לא הבנתי באיזה קטע הן אומרות לך שהן לא אוהבות את הג'ינס הזה עליך או להוריד את הקוקו הגבוה. מי הן בכלל? למה הן חושבות שזה מעניין אותך?
אם לענות להן לא עוזר, אני מציעה שתערבי את ההורים. בקשי מההורים שלך לדבר עם ההורים שלהן. אין שום סיבה שתמשיכי לסבול מזוג צרות עין.
לא הבנתי באיזה קטע הן אומרות לך שהן לא אוהבות את הג'ינס הזה עליך או להוריד את הקוקו הגבוה. מי הן בכלל? למה הן חושבות שזה מעניין אותך?
אם לענות להן לא עוזר, אני מציעה שתערבי את ההורים. בקשי מההורים שלך לדבר עם ההורים שלהן. אין שום סיבה שתמשיכי לסבול מזוג צרות עין.
קנאיות, שמעת על זה?
כנראה את כמה רמות מעליהן והן מחפשות איפה להוריד לך את הביטחון כדי שלהן יעלה קצת..
קורה גם לי, הכל טוב ואל תתייחסי! :)
כנראה את כמה רמות מעליהן והן מחפשות איפה להוריד לך את הביטחון כדי שלהן יעלה קצת..
קורה גם לי, הכל טוב ואל תתייחסי! :)