4 תשובות
דמוקרטית לגמרי
כרגע דיקטטורה, זאת כבר לא דמוקרטיה
שיטת הממשל בקנדה היא מונרכיה חוקתית פרדלית וגם דמוקרטיה פרלמנטרית שזה כמו בישראל.
דמוקרטיה פרלמנטרית
ונחשבת גם מונרכיה חוקתית תחת בית המלוכה הבריטי
ונחשבת גם מונרכיה חוקתית תחת בית המלוכה הבריטי
באותו הנושא: