4 תשובות
תתאמנ/י מחר בשעה נורמלית זה לא ישנה כלום
לך לישון
מקסימום מחר תתאמן לא קרה כלום
לילה טוב 3>>
מקסימום מחר תתאמן לא קרה כלום
לילה טוב 3>>
תלך לישון עדיף
מחר כשעייפים ועושים ספורט זה גם אולי יעשה לך כאב ראש, ומחר זה רק ייתן לך להוציא אנרגיות
באותו הנושא: